Politica de returnare pentru serviciile prezentate și vândute prin intermediul https://promovareafaceri.ro
1. Politica generală de returnare:
1.1. Vă rugăm să citiți și să înțelegeți în întregime politica noastră de returnare înainte de a achiziționa oricare dintre serviciile noastre.
1.2. Prin achiziționarea serviciilor noastre, sunteți de acord cu toate termenii și condițiile noastre de returnare.
1.3. Politica noastră de returnare se aplică numai serviciilor achiziționate direct prin intermediul site-ului nostru https://promovareafaceri.ro.
2. Returnarea serviciilor:
2.1. În conformitate cu legislația în vigoare, serviciile digitale achiziționate nu pot fi returnate sau rambursate, cu excepția cazurilor în care există defecțiuni tehnice sau erori majore din partea noastră.
2.2. Dacă există probleme sau erori semnificative în livrarea sau funcționarea serviciilor achiziționate, vă rugăm să ne contactați în termen de 7 zile de la achiziție pentru a solicita o rezolvare sau o compensație.
2.3. Ne rezervăm dreptul de a verifica și investiga problemele raportate pentru a oferi o soluție adecvată. Vă rugăm să ne furnizați toate informațiile relevante și să cooperați în timpul procesului de investigație.
3. Procesul de returnare:
3.1. Dacă sunteți eligibil pentru returnare sau compensație, vom colabora cu dvs. pentru a găsi cea mai bună soluție în circumstanțele respective.
3.2. În cazul în care se confirmă o eroare sau o defecțiune majoră din partea noastră și este necesară o returnare, vom acționa în mod corespunzător pentru a rezolva problema într-un timp rezonabil.
3.3. În cazul în care o compensație financiară este acordată, aceasta va fi discutată și stabilită de comun acord între părți.
4. Contact și asistență:
4.1. Dacă aveți întrebări suplimentare sau aveți nevoie de asistență cu privire la politica noastră de returnare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail: contact@promovareafaceri.ro
5. Modificări ale politicii de returnare:
5.1. Ne rezervăm dreptul de a modifica sau actualiza politica noastră de returnare în orice moment, fără notificare prealabilă. Vă recomandăm să verificați periodic politica noastră de returnare pentru a fi la curent cu eventualele modificări.
6. Politica noastră specifică este următoarea:
6.1. Avansul plătit de către client nu va fi returnat în situația în care procesul de producție a fost început pentru serviciul comandat.
6.2. Este important să rețineți că începerea procesului de producție implică utilizarea resurselor noastre și angajarea personalului specializat pentru a livra serviciul solicitat de client. Astfel, avansul plătit este considerat un angajament și nu poate fi returnat în această etapă.
7. Produsele si serviciile abandonate
7.1 Produsele si serviciile digitale abandonate, indiferent daca au fost achitate avans, plata integrala sau nu a fost achitata nicio suma, nu pot fi returnate sub nicio forma.
7.2 Produsele sau serviciile digitale abandonate se referă la acele produse sau servicii comandate de un client, pentru care ulterior acesta încetează să mai manifeste interes sau implicare în finalizarea sau utilizarea lor. Acest lucru poate include necontinuarea plăților necesare, neîndeplinirea obligațiilor pentru activarea sau menținerea serviciului, sau pur și simplu lipsa de angajament sau răspuns la demersurile furnizorului de a continua procesul inițiat.
Vă recomandăm să evaluați cu atenție necesitățile și cerințele dvs. înainte de a plasa o comandă și să fiți siguri că sunteți pe deplin mulțumiți de specificațiile și condițiile serviciului înainte de a trimite comanda.
Pentru orice întrebări suplimentare sau clarificări, vă rugăm să ne contactați direct prin intermediul canalelor noastre de comunicare indicate anterior.
Vă mulțumim că ați ales serviciile noastre de pe https://promovareafaceri.ro.